091119

Tänk snart har hela november också gått, vad tiden går fort tycker jag. Godmorgon föresten!

Jag har varit vaken i sisådär 2 timmar och jag har ätit och städat vid mina miljoner skor så att alla ska får plats, jobbigt!! Jag sitter nu och kollar på VÄNNER men jag ska snart slänga in en säsong av Sex And The City i dvd-spelaren, älskar den serien!! ♥
Mamma är snäll nog ute i köket och gör lite mat till mig just nu, grillade prinskorvar och pommes, mums!!

Ska gå ut i köket och hämta ett glas Julmust nu om man kan öppna den, pappa va dum nog och skakade den bara för att jävlas innan. Jag vill inte upprepa det som Sabina gjorde i lågstadiet, Kommer du ihåg sabbe? haha!

Dags att kila, kram!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Hahaha, julmust eller cola (vad det nu var) över hela golvet. Smart av mig :)

2009-11-19 @ 14:48:37
URL: http://missjean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0