091118

I'm singing in the rain, I'm singing in the rain, what a glorious feeling,i'm happy again!

Det kan jag väl inte påstå att jag är precis, det är deprimerande. vid 3-4 tiden så ska jag och resten av familjen (förutom mamma) till mickan och klippa oss, så detta är dem sista timmarna som jag kommer ha såhär långt hår, ska bli så jäkla härligt att få väck det,haha! Jag älskade långt hår innan men nu är det mer irriterande, det är irriterande när man ska sova tex och när man är ute och om det blåser storm typ och hela håret kommer i ansiktet så nu ska det bort, jippi! Jag ska kleta på lite mascara på ögonfransarna och sen måste jag även hinna prova mina nya skor, mitt paket från nelly.com kom ju med posten igår och pappa va snäll och hämtade ut det åt mig i morse men jag har inte hunnit prova skorna än så måste göra det innan vi åker. Men jag kan säga att dem va betydligt mycket snyggare i verkligheten än på bild för en gång skull, annars brukar det vara att dem ser snyggare ut på bild, ellerhur? haha!

Dags att göra sig i ordning men vi ses ju självklart senare. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0