091117

Godmorgon bloggen!

Jag har varit vaken sedan 9-tiden och hjälpt mamma med lite saker. Jag är superdupertrött men nu är det ingen ide att gå och lägga sig igen för jag måste ändå gå ner och duscha snart och då får jag väl hoppas att jag blir lite piggare. Jag sitter i allafall nu och äter lite glass, har precis ätit frukost och blev så sugen på efterrätt också,haha! Jag sitter även och kollar på det senaste avsnittet av CSI:Miami, fan vad jag älskar den serien! ♥ Jonathan Togo, hello gorgeous!Haha!

Det fortsätter att regna och regna, varför måste det regna hela tiden, sicket tråkigt land vi bor i. Just nu ser jag jäkligt mycket framemot att bo i Miami på halvtid, värme och sol varje dag inkl. på vintern, så skönt. Jag håller även tummarna för att det blir att fira jul i Miami i år hos ett par kompisar som bor där, det är inte säkert än men jag håller tummarna att det blir i Miami vi firar detta året, dem firar liksom det på riktigt och dem gör det till en större grej än vad vi svenskar gör, vi är rätt tråkiga när det kommer till sånt, synd!

Nu så ska jag fortsätta kolla på CSI:Miami och sen är det dags att hoppa in i duschen.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0