091116

Godmorgon, idag så blir det städning eftersom att jag glömde det igår,haha! Ur min högtalare just nu så spelas Michael Jackson på högsta volym, bra start på dagen. Jag sitter nu och dricker té och ska snart dra på mig mina mysbyxor om jag kan hitta dem, får gå ner och kolla i tvättstugan och se om dem ligger där.

Vad ska ni hitta på idag då? Vädret här har verkligen varit kasst de senaste dagarna, fyfan sicket hemskt väder, det har bara regnat och regnat, får hålla tummarna på att det slutar snart, jag menar det är ju snart December och då vill jag ha snö, December är den månaden då det SKA vara snö på marken.

Nu så ska jag leta upp mina mysisar och sen så är det städning och eftersom att det kommer ta princip hela dagen så ses vi nog inte fören ikväll, ha en bra dag med er! Kram

Kommentarer
Postat av: maria

Härlig blogg !



Kolla in den snygga väskan och de coola skorna i mitt senaste inlägg och tyck till ! :)

plussized.blogg.se

2009-11-16 @ 13:53:28
URL: http://plussized.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0