091115

Godmorgon eller vad man ska säga. Här så spelas musik på högsta volym just nu, och jag känner även att min hosta håller på att komma tillbax. Idag blir det att städa och hjälpa mamma att städa bland julsakerna uppe på vinden, det är ju den 15 november idag och snart är det ju dags att sätta upp julstakar och sånt så det kanske är bäst att plocka fram allt och lägga fram på vinden,haha! Fan vad det har regnat ute, det är blött och tråkigt ute idag också.

Nu så ska jag sticka ner till källaren och hämta min tandborste som ligger inne på toaletten där nere och borsta mina gaddar, har inte gjort det än och har typ precis ätit så ja. Men i allafall vi ses senare när städning och sånt är färdigt.

Kram

Jag bjuder på en låt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0