091114

herregud som det har regnat ute, det är blött och tråkigt ute, och jag såg precis en skit söt hund utanför fönstret,haha! Jag har precis ätit lite frukost, cornflakes och mjölk med banan i,mums!

Jag sitter nu här framför datorn och lyssnar på lite musik och är arg för att Eddie åkte ur Idol igår, jag tyckte faktiskt att Reza skulle åkt, jag tycker Reza är jättebra men hennes röst blir sämre och sämre tycker jag och jag tror det beror på att hon röker, man hör så himla tydligt att hon röker när hon sjunger för det låter falskt,men men tyvärr så blev det Eddie som fick åka, fan fan fan!! Men jag måste ju berömma Erik och Tove för deras duett, skitbra kemi men en väldigt tråkig låt, men det va ändå väldigt bra.

Nu så ska jag gå och klä på mig, har precis kommit upp från duschen typ så dags för kläder, men vi ses senare!! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0