091113

Fredagen den trettonde! Hurray! or not! Jag sitter i allafall nu i sängen och ska snart sätta på CSI:Las Vegas och ''lyssna'' på det medans jag gör mig i ordning för vid två-tiden så ska jag möta upp Sabina utanför H&M och så ska vi gå och fika och kolla runt lite på stan. Har inte så mycket pengar, är iprincip pank just nu men lite kan jag nog hosta upp. Jag har blivit helt beroende av Espresso House's Latte och Chai Latte, så det blir att köpa en av dem eller kanske båda,haha!

Jag sitter nu inne och kikar på Nelly.com och ska nog klicka hem lite saker med tanke på att det är en stor rea för dem som är medlemmar, framför allt skor ska klickas hem, I LOVE SHOES!!

Dags att gå och göra lite frukost, men vi ses lite senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0