091112

Godmorning everybody!

Jag sitter nu och kränger i mig det sista godiset från igårkväll. I allafall... igår så åkte jag och Peter in rätt tidigt för att hinna hämta ut biljetterna och sen så gick vi och satte oss på Espresso House och drack kaffe eller för min del Chai Latte, mums! Sen så mötte vi mamma och Peters kompis Fidde vid röda kvarn och där stog vi och pratade en stund innan det va dags att gå in för att kolla på filmen och vad mer kan jag säga än...''En Julsaga'' va så underbart bra. Jim Carrey som Ebenezer Scrooge = Perfect Match!
Den va skitbra i allafall och roligt värre och det va till och med så att man hoppade till lite i stolen i vissa scener,haha! Detta är en film som jag rekommenderar STARKT att ni ska gå och se... Ett minus bara, Dem skulle väntat med att visa den tills December i allafall för man började längta så jäkla mycket efter julen när man såg den,haha! Men detta va helt klart den bästa julfilm jag sett, skitbra!


GÅ OCH SE DEN!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Sabina

Vill seee! Jim Carrey är förbaskat bra!

2009-11-12 @ 15:21:55
URL: http://missjean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0