091108

Förlåt för att jag inte varit inne på några dagar men jag har mått pyton och bara tanken på att datorn funnits nån meter ifrån mig har gjort mig illamående, bara tanken på att sitta vid datorn har gjort mig jätte kräksjuk i princip. Jag har velat kräka bara jag sett den, jag fick till och med säga till pappa igår att han skulle ta med sig datorn ut ur mitt rum och sätta den så långt borta från mig som möjligt. Jag är fortfarande inte på topp men jag hoppas det går över snart för jag vill verkligen inte bli sjuk nu.

I allafall nu är jag här och jag sitter nu och lyssnar på lite musik, ska snart gå ut och gå en liten runda, måste få lite luft efter att ha suttit instängd i mitt rum i flera dagar nu tack vare att jag mått så dåligt.
Nu så ska jag gå och klä på mig lite riktiga kläder efter att ha suttit i några dagar nu med bara morgonrock eller pyamas på mig och sen ska jag försöka få ner något i min mage.

Här kommer några låtar som alltid får mig på bättre humör:


Celebration - Madonna

The Girl Is Mine - Michael Jackson ft. Paul McCartney

Detroit Rock City - Kiss

Bohemian Rhapsody - Queen


Har ni några låtar som ni brukar lyssna på när ni tex. känner er ledsna som gör att ni blir på bättre humör? Vilka i sånafall?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0