091104

Godmorgon! jag har varit vaken i 1½ timme ungefär och jag känner mig inte precis bättre i öronen, det gör fortfarande skit ont. Jag ska snart gå ut och kolla va mamma,michael och peter håller på med för dom gör något i köket, det dånas och bankas,haha!

Jag är så jäkla slut på ord just nu att jag vet inte riktiga vad jag ska skriva... Eller jo föresten nu kom jag på nåt, för er som bor i Halmstad så förväntas det komma snö nu idag som kommer ligga kvar tills i allafall imorgon,haha! Nej nu ska jag gå ut och se vad dom andra håller på med , jag tror att mamma håller på att smälta choklad nämligen, jag känner doften av choklad i allafall, då måste jag ju vara med,haha!

Vi ses senare... Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0