091102

Godmorgon! Andra November, kan ni tänka er hur fort tiden verkligen går, den flyger ju bara förbi. Jag har inte ätit något än så jag ska alldeles strax gå ut i köket och röra ihop något ätbart till frukost. Sen så ska jag nog bara sätta mig här i mitt rum och dra täcket över mig och kolla på film, det är så himla kallt, inte bara ute även inne.

Bilderna från Sabbe kommer nog någon gång nu i dagarna, vet inte om jag orkar lägga upp dom just nu så ja.
Jag har så himla ont i mina öron, det gör så jävla ont, det känns som om jag har en knytnäve i öronen så ont det gör, jag har haft öroninflammation en gång innan och det va när jag va väldigt liten men nu har jag nog fan fått det igen, helvete också. Men men tror det är dags för lite mat innan min mage får spel här men jag kommer in lite senare idag i allafall.

Kram

Kommentarer
Postat av: Sabina

"Knytnäve i öronen", vem citerar du där mån tro? ;)

2009-11-02 @ 18:37:18
URL: http://missjean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0