Wow, redan färdig!

Detta är nog ett rekord från min sida att redan vara färdig med allt, sminket är på,kläderna är på och håret är uppsatt i en fin hästsvans, wow säger jag bara,haha!
Jag och mamma ska snart åka in till stan och tyvärr så blir det inte något superväder idag heller verkar det som, solen var framme i morse men den har nu gått över till molnigt och åska, ja det åskar faktiskt ute, men jag är glad bara det inte börjar regna och det positiva är att det är inte så värst kyligt ute.

Jag ska gå och hämta mig ett glas pepsi och sen så ska jag sätta på mig skorna och gå på toa en sista gång tror jag är bäst,haha!
Men vi ses när jag kommer hem.

Ps. Dagens Outfit kommer strax...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0