Vart fan har den tagit vägen?

Jag har gått igenom hela mitt rum typ utan att hitta min plånbok där mina pengar är i, dem kan väl inte bara försvinna?
Och pappa är inte hemma så jag kan inte be han om pengar sålänge och mamma är på jobbet precis som Michael och Peter är hos Ola och Helen så ingen annan än jag är hemma, fan också, jag som är så jäkla sugen på något som har med godis och chips och göra,haha!
Jag är så jäkla sugen på Kolakakor också, men så länge jag inte har hittat pengarna så kan jag ju inte köpa något heller, jag ska gå och värma en mozzarella pizza och äta den och om jag har tur så kommer jag på vart plånboken är någonstans, jag håller tummarna!




Gud vad gott det skulle varit med godis och chips nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0