Varför kan jag inte sova?

Jag är fortfarande vaken och jag håller faktiskt på att bli galen, jag är skit trött men jag kan ändå inte sova, jag har legat och vridit på mig i sängen i säkert 2 timmar nu utan resultat och nu orkar jag inte mer, jag är hur svettig som helst tack vare att min helvetes rum är uppe i typ 100grader nu, så jäkla varmt är det härinne. Jag har gått på toa en gång till för säkerhetsskull och jag har hämtat ett glas vatten och druckit men ändå så kan jag inte sova.

Jag ska ta på mig min morgonrock och gå upp och gå lite så kanske jag somnar snart, jag håller tummarna för jag är helt utmattad. Hoppas ni har det lättare att sova på kvällarna/nätterna än vad jag har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0