Torsdag

Hejsan Bloggen!

Jag sitter nu helt påklädd, idag blev det en enfärgad grön t-shirt från JC och ett par Jeans från bikbok och jag har precis kommit ur duschen så mitt hår ser jätte trassligt ut just nu men jag ska försöka att reda ut det men jag vill att det ska hinna torka lite först, jag borstar aldrig mitt hår när det är blött för det sliter så mycket på håret så jag brukar vänta tills det torkat, Till lunch snarare så blir det den sista pizzabiten som nu står i ugnen och håller på att bli färdig och sen blir det ett stor glas oboy till det, jag hatar mjölk om det inte är oboy i.

Idag så är vädret lite bättre i allafall, det är soligt men det är jätte blåsigt så det är ändå rätt kallt när man är ute tack vare vinden men det kanske blir bättre senare i eftermiddag, hoppas jag i allafall!

Nu så ska jag hämta min pizza och äta men vi ses igen lite senare när jag kommit på något vettigt att skriva, om jag gör det vet jag inte, men men.

Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0