Tisdag

Godmorgon bloggen!

Jag vaknade för ungefär 2 timmar sedan men gick inte upp fören vid 11 men det är i allafall på morgonen om man säger så. Det regnar ute idag men det behövs så det är faktiskt rätt härligt att det inte är så himla varmt, det blir lite jobbigt efter några dagar,tycker jag i allafall.

Jag ska snart gå och göra mig lite frukost men först så måste pappa ner till ICA och köpa bröd och cheddarost och sen så ska jag ha en pepsi också.

Jag känner verkligen för att öppna min chips påse och kränga i mig massa chips men det är inte bra för mig att göra det så jag försöker att motstå även om chipspåsen ligger typ bara 10 cm från mig.

Nu så ska jag bädda min säng och sen ska jag försöka hitta på något tills pappa kommer tillbax men vi ses senare.

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0