Tisdag

Äntligen så funkar internet igen!
En en vecka nu så har vårt internet varit som man säger på engelska ''Out Of Order'' men nu äntligen så funkar det igen så nu kan jag börja blogga igen. Denna veckan som har gått så har vi firat min äldsta brorsa Michael som fyllde 27år förra tisdagen så vi har firat honom och sen så har jag bara tagit det lugnt och varit inne i stan och kollat lite och så för jag har mått väldigt dåligt dem senaste två veckorna meh jag börjar bli bättre, som tur är!

Idag så har jag och mamma varit inne i stan och kikat runt lite, köpte inget men det är kul att bara gå runt och kolla ibland också.

Jag ska snart äta men först så ska jag kolla på alla tv-program som jag missat nu när vårt internet inte funkat, jag kollar på mina favoritprogram direkt från datorn när det sändts i USA så ja, men nu har jag i allafall mycket roligt att kolla på.

Nu så ska jag se om min mat är klar snart och sen är det 90210 som jag ska börja kolla på men vi ses imorgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0