Tisdag

Godmorgon bloggen!

Idag vaknade jag runt klockan 10.30 eller vaknade och vaknade jag gick upp då och då så gjorde jag lite frukost och sen satte jag mig ute i solen och åt, skithärligt!
Jag sitter nu och kollar på alla dessa tatueringar jag hittade på en hemsida, fyfan vad jag vill ha en nu alltså, jag har pratat med mamma om det men vi ska prata lite mer om det sedan igen.
Idag blir det att vara ute i den härlia solen och kanske passa på och ta lite foton och sånt, jag har inte borstat tänderna än så det ska jag gå och göra nu och skölja med flour sen efteråt och sen ska jag sminka mig lite grann, känner att jag behöver lite smink på mig idag så jag känner mig lite fräsch och fin, jag har varit utan smink i typ 3 dagar nu och även hur härligt det är så är det härligt sen när sminket åker på igen då man känner sig vacker igen, haha!

Nu så ska jag börja göra mig i ordning och sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra förutom att vara ute.
Men vi ses senare idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0