Thomas Kinkades Christmas Cottage

Hejhej igen på er allesammans!

Ikväll så har jag haft Jared Padalecki (supernatural,New York Minute m.fl) kväll, jag har kollat på massa filmer som Jared Padalecki är med i, dem jag sett idag är, remaken av ''Friday the 13th'', New York Minute och sen så har jag precis kollat klart på ''Thomas Kinkades Christmas Cottage'' och den var så himla fin i handling och allt, filmen va helt underbar och det var en sån annorlunda roll att se Jared Padalecki i, men den va helt underbar och jag rekommenderar den starkt, den är helt klart en av mina favorit filmer nu, den var så himla fin filmen och jag fick en sån härlig känsla i kroppen när jag såg på den, jag blev liksom glad av den.


 Handling:
A look at the inspiration behind Thomas Kinkade's painting The Christmas Cottage, and how the artist was motivated to begin his career after discovering his mother was in danger of losing their family home.
(hittade inte handlingen på svenska så den kommer på engelska men det går väl bra iaf)

Jag blev helt förälskad i en målning i filmen och det var den i Slutet av filmen (jag älskade alla men speciellt denna) och här kommer den:

Är den inte underbar?
Jag skulle viljat ha den hängande i mitt rum,haha!
Men men, nu så ska jag kolla på Sex and the City men vi ses imorgon igen!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0