Té och Choklad

Hejsan allesammans igen!

Jag sitter nu i sängen med en stor kopp té och en stor chokladkaka, mumsigt! Jag mår väldigt illa och jag är helt slut, jag sitter bara med min morgonrock som jag knytit så himla hårt runt min mage, jag fryser så mycket att jag knytit morgonrocken så tight runt min kropp så att ingen luft ska komma mellan så att jag börjar frysa ännu mer.

Jag ska snart sätta på en film och krypa ner i sängen och försöka få upp värmen igen, för jag är iskall känns det som och jag fryser så mycket så att jag hackar tänder även om jag sitter och dricker té, vilket jag brukar bli varm i kroppen av, men inte denna gången antar jag.
Jag ska försöka leta upp min 'The Sound Of Music', jag har den inspelad på vhs men jag har så många filmer på band här att det är så jäkla svårt att hitta den filmen jag vill ha, men jag håller tummarna för att jag kommer hitta den.

Nu så ska jag hämta mina gosestrumpor och ta på mig dem på mina iskalla stackars fötter (som jag inte har någon känsel i just nu) och sen så ska jag hämta mina pyamasbyxor och min mystjocktröja och sen är det sängen som gäller för min del, men vi ses kanske en gång till senare, vilket antagligen blir ikväll i sånafall och om jag mår bättre, om jag inte mår bättre senare så blir detta nog det sista inlägget för idag, men i sådanafall så ses vi imorgon igen.


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej e det bästämt när ni ska åka till USA?

Kram =)

2009-05-11 @ 19:34:50
URL: http://ellizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0