Söndag

Halloj Bloggen!
Idag så mår jag väl sådär, jag har lite huvudvärk och lite ont i magen men jag har inte ätit så bra dem senaste dagarna så det kan vara därför. Vädret är faktiskt bra idag, det är inte speciellt soligt eller så men det är perfekt för det är inte för varmt och inte för kallt heller så det är helt perfekt.

Jag håller på och hjälper mamma med att göra lasagne, jag har inte ätit det sedan jag typ var 7-8 år gammal så det ska bli kul att prova det igen. Lasagnen är i ugnen just nu så jag håller på och fixar med säsong 2 av BONES just nu som jag ska kolla på men det krånglar lite här men jag håller tummarna för att det snart ska börja fungera igen. Jag kollar nämligen på Bones här på datorn på en sida som heter Playandwatch och på den sidan så kan man se hur mycket filmer och serier som helst...helt gratis såklart! Det är absolut en favvosida när det kommer till tv och film.

Nu så funker det så nu ska jag sätta mig i sängen och kolla på säsong 2 av Bones, men vi ses ju såklart senare idag,ellerhur? haha!

Kramar


Ps. Ha en bra dag föresten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0