Söndag

Godmorgon Bloggen!

Jag var uppe med tuppen idag, som man brukar säga,haha!
Jag v aknade faktiskt upp rätt pigg vilket kändes skit skönt, jag brukar aldrig vakina upp pigg men för första gången på väldigt länge så gör jag det, jippi!

Idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra men jag hittar väl på något fram emot dagen, igår så var jag och mamma inne i stan och kollade runt lite tack vare att det var långlördag igår så är ju affärerna öppna tills klockan 16.00 så vi var inne i stan och kikade lite och det blev lite grejer i allafall, jag köpte en svart/grå/vit blus och en vit med silvriga ränder skjorta och sen så blev det en bok också, och boken blev ''New Moon'' (orkar inte kolla vad den heter på svenska för då måste jag gå till peters rum som är där nere och kolla för han läser den nu), och den är den andra boken i serien om Bella och Edward, det är så många som har sagt så bra saker om boken så jag tänkte att jag skulle ge på mig ett försök att läsa dem också, eftersom att jag vet lite om vad första boken handlar om pågrund av filmen så tänkte jag att jag börjar läsa tvåan direkt, men sen så ska jag även köpa första men det får bli senare.

¨jag sitter i sängen med täcket på mig och bloggar just nu, det är som bäst när man sitter i en stor säng, haha!
Nu så ska jag sätta på tv:n och kolla på någon film eller nåt innan jag går upp härifrån sängen min och ska börja min dag. Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0