Onsdag

Hej hej!

Jag sitter bara här framför datorn och gosar med Bella som sitter i mitt knä och myser, mysigt!
Idag så regnar det igen men det är faktiskt rätt härligt och faktiskt rätt mysigt också. Jag mår fortfarande inte riktigt bra, min mage är svullen och den mår inte bra alls idag, Jag känner mig väldigt slö och hängig idag också och jag vet inte varför men jag känner mig bara sån idag.

Bella har nu hoppat från mitt knä till min fotölj som hon nu har lagt sig i för att sova, hon tycker det är väldigt tråkigt när det regnar tack vare att hon inte kan vara ute då, eller snarare hon kan men hon vill inte vara ute i regn, stackaren!

Nu så ska jag gosa lite med Bella och sen så ska jag nog lägga och vila mig och min mage i 1 timme eller 2, haha!

Men vi ses senare allehopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0