Onsdag

Godmorgon Bloggen!

Jag gick upp ur sängen för ungefär en halvtimme sedan men jag har varit vaken längre men jag har bara inte orkat gå upp men nu är jag uppe och jag sitter nu och väntar på att min köpepizza ska bli färdig, pappa har varit och handlat idag så han köpte med sig två pizzor såna som man bara värmer i ugnen i typ 10 minuter och sen vips så är den färdig för att ätas, jag tog den med mozzarella, mums!

Vädret idag är kanske inte det bästa jag frös faktiskt när jag ställde mig där ute så jag gick in igen, haha!

Nu så ska jag ta ut min pizza ur ugnen och sen är det frukostdags för mig i allafall.

Men ni får ha en bra dag så ses vi lite senare i eftermiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0