Onsdag

Godmorgon bloggen!

Jag är super trött idag för jag har vaknat tre gånger under natten och då vaknade jag upp med världens kramper i magen, jag har mått så jäkla dåligt i natt att jag helt enkelt inte har fått mycket sömn. Jag har precis stoppat i mig en ipren och en macka för det är aldrig bra att knapra tabletter utan att ha ätit något innan så det blev en liten macka till tabletten, kramperna har inte riktigkt gått väck än men dem är sakta på väg att gå väck men jag får nog ge det en halvtimme till innan det är helt borta, gud så jobbigt!

Ida kom hit innan och med henne hade hon ju lilla Emilia som redan har hunnit bli 1 månad, wow vad tiden går fort, eller vad tycker ni?

Jag sitter nu i sängen och vilar min haka mellan mina knän, igenligen så ska man inte sitta så som jag gör just nu när man har kramper, man ska igentligen sträcka på sig, men jag kurar typ alltid ihop mig i typ fosterställning bara för att det ska göra mindre ont men problemet är ju bara att det gör ju bara mer ont då.

Jag känner nu hur illamåendet börjar komma tillbaka så jag ska gå och lägga mig i sängen ett tag och sätta på Vänner så kanske jag slutar tänka på hur ont jag i gentligen har, men vi ses senare om jag mår bättre men annars så tar jag nog en ledig dag idag från bloggen tills jag mår bättre, men jag håller tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0