Obehaglig känsla

Halloj allehopa! Vad hittar ni på då?

Jag är på väldigt dåligt humör just nu, inte för att jag är arg över något eller arg på någon men jag känner mig väldigt slö och hängig. Jag har en skit obehaglig känsla i magen, det gör inte ont eller nåt men det känns bara väldigt obehagligt och sen så känner jag mig febrig och hostig och väldigt trött, jag kan knappt hålla ögonen öppna och jag känner bara för att lägga mig och vila ett tag men jag vet att då kommer jag inte upp sen igen. Jag känner mig skitvarm men ändå så har jag gåshud typ som jag brukar få när jag fryser men jag fryser ju inte, det känns mer som om jag är påväg att brinna upp. 

Jag håller på och hostar som en galning och jag som bara har varit utan hostan i typ 1 månad och för tre dagar sedan nu så kom den tillbax men den kom liksom tillbax direkt inte gradvis som den normalt brukar göra. Jag känner mig faktiskt lite orolig,men jag vet inte riktigt varför.



Jag håller nog på att få feber och jag hatar det för när jag blir sjuk så slutar jag att äta, jag tappar matlusten helt när jag blir sjuk vilket inte är bra för en person som jag som går ner skit lätt i vikt och som inte väger som en normal tonåring ska göra, jag är inte anorektik (stavas det så?) men man skulle kunna tro det när man hör min vikt, jag är smal men inte smal nog så att man typ ser mina revben eller så men jag är smal det är jag, men problemet är bara att senast jag vägde mig, vilket var typ 2 dagar innan vi åkte till USA vilket va i februari detta året så vägde jag bara 38 kg, jag vägde inte ens 40 kg men ändå så ser jag ut som en vanlig tonåring, inga revben syns eller nåt.

Jag läste för ungefär 1 vecka sedan i en tidning om 90210-stjärnorna Shenae Grimes och Jessica Stroup om hur dem har rasat i vikt och det stog även hur mycket dem vägde som tex så stog det att Shenae vägde 38kg precis som jag gör men när man kollar på henne så ser hon ju nästan sjuk ut, hon ser verkligen anorektik ut och det gör även Jessica men ändå så väger Jessica mer än mig och jag ser inte så smal ut som hon gör vilket jag är väldigt glad över men då började jag fundera på, hur kan jag som väger lika mycket som Shenae se så mycket friskare ut än hon gör?
Det är en fråga som jag verkligen skulle vilja ha svar på, är det kroppstyperna som skiljer sig åt mellan amerikaner och svenskar eller vad är det, och inte nog med det så har jag amerikanskt blod i mig (från mammas sida) och jag är amerikansk medborgare också så jag fattar inte riktigt ändå. Men jag antar att man inte kan få svar på allting.




Nu så ska jag faktiskt lägga mi och vila ett tag så kanske jag mår bättre ikväll.
Ha det bra! Pussen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0