Miami-Klimatet har kommit till Oskarström

Som rubriken lyder så har verkligen Miami-klimatet kommit hit, det är jätte äckligt ute, det är typ bara 29grader ute men det blåser inte eller nåt det är helt stilla och det känns mer som att det är 50grader ute istället för 29. I Miami finns det ingen frisk luft typ, det finns liksom inget, ''jag måste gå ut och ta lite luft'' i Miami för det finns liksom ingen sån luft och det finns det inte här heller just nu, det är jätte äckligt och jag har precis gått ett varv runt kvarteret i mina pumps (måste gå in dem tills imorgon) och det tar typ 5 minuter att gå runt kvarteret och det räcker för att bli skit varm och svettig i denna luften.  På bara 5 minuter så har jag bränt mig om armarna, så stark är solen just nu,

Jag ska byta från min skjorta till min blus igen för denna skjortan är alldeles för varm att ha även om den är skit tunn, funderar på att ta på mig en kjol och ett par leggins under det för det är så jäkla varmt och här sitter jag i jeansleggins, jippi...typ inte!

Har ni också så här äcklig luft nu i resten av Sverige?

Vi ses senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0