Mat från Italien

Hela morgonen och timmarna som gått nu på eftermiddagen så har jag kollat igenom typ varenda jäkla recept från våra matböcker för att hitta något gott att göra till mat och fyfan va svårt det är att hitta något som inte har med fisk eller kyckling att göra, men jag hittade något som tur är och till mat idag så blir det ''Frittata med Bacon och Potatis'' och medans den står i ugnen så sitter jag här och kollar igenom resterande av böckerna för att se om det finns något gott jag kan göra till kvällsmat ikväll men än så länge har jag inte hittat något som verkar gott förutom min Frittata som finns att hitta i ''Smaker från hela världen, ITALIEN, ur allt om mat'' som har funnits att köpa med tidningen, minns ej vilket men det var typ Expressen eller Aftonbladet eller Kvällsposten,haha! Någon av dem var det i allafall.



Nu ska jag gå och kolla til min Frittata och sen så kommer bilderna upp från när jag gjorde den och receptet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0