Måndag

Måndagen är här och det är faktiskt rätt kallt ute idag, kanske inte så att man behöver typ en skit tjocktröja på sig men det är kyligt i luften. Jag sitter och dricker en kopp té och äter choklad muffins just nu och jag är så himla sugen på godis och chips att jag kan dö alltså,haha!
Jag funderar på att ta av mig mina rosa långkalsonger och ta på mig ett par jeans och en långarmad tröja och gå till Ica och köpa lite fika och godis och sånt för jag är så himla sugen på godis, men först måste jag dricka upp mitt té och ta på mig något riktigt på kroppen och sen så måste jag leta upp mina pengar som jag har lagt någonstans som jag ej kommer ihåg nu men dem hittar jag säkert. 

Nu så ska jag leta fram lite kläder men vi ses senare. 
Kramar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0