Måndag

Nu är måndagen här vilket menar med att helgen och min lilla bloggpaus är slut men det blir nog bra ändå.
Jag sitter nu med rufsigt och lockigt hår (har sovit med flätor inatt) och med mina mysbyxor och ett linne på mig, det är så himla varmt ute idag och fåglarna kvittrar som aldrig förr, haha!

Idag så ska jag, hmm... hitta på något antar jag men innan dess så ska jag kolla klart på det CSI:NY avsnittet jag ej hann se klart igår eller snarare i natt, men efter det så vet jag inte än men något kul får man väl försöka att göra, kanske ringa en kompis och kanske gå och fika i stan efter skolan, hmm... Jag får se hur jag gör.

Nu så ska jag kolla klart på csi:ny men vi ses lite senare idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0