Måndag

Godmorgon Bloggen!

Ny dag och ny vecka att se framemot idag men bara för det är ny vecka så har jag ingen aning om vad jag ska hitta på, men det blir väl alltid något.

Jag vaknade 20 i 9 (8.40) och då vaknade jag upp skitpigg men bestämde mig för att ligga kvar och gosa lite i sängen, jag somnade runt klockan 22.30 igår för jag var helt slut och det kändes så jäkla skönt att bara gå och lägga sig tidigt och vakna upp pigg för en gångskull.

Jag ska gå och hämta lite frukost för jag har nämligen inte ätit än, jag älskar att äta sent så det blir oftast det, medans jag äter frukost så ska jag kolla på det senaste avsnittet av Desperate Housewifes.

Nu så ska jag göra frukost och försöka få ut den jävla getingen som flyger omkring härinne i mitt rum och sen är det DH som gäller, men vi ses lite senare idag igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0