Keeping Up With The Kardashians

Godkväll allesammans!

Jag sitter nu i sängen och kollar på ''Keeping Up With The Kardashians'' vilket är en realityshow för er som inte vet och den handlar om familjen Kardashian vilket är Kim,Khloe och Kourtney för det mesta som den handlar om och dem flesta vet nog i allafall vem Kim är.



Jag ska snart gå och hämta min pyamas och ta på mig den i stället för att sitta här i sängen med ett par jeans och en tjocktröja, och jag hoppas verkligen att det kommer bli lättare för mig att somna idag eller tidigt i natt för det är så utmattande och det är inte bra för kroppen heller att inte få sina timmars sömn som kroppen faktiskt behöver och min kropp behöver absolut många timmars sömn.

Nu så säger jag Hejdå och Godnatt för min del för jag ska faktiskt gå och lägga mig och sätta i en film och sen så ska jag försöka att sova, tro det eller ej men det ska jag för jag är skit trött. Vi ses imorgon allehopa! Ha en fortsatt bra kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0