KebabPizza och CSI:NY

Då var man tillbax. Jag sitter nu med datorn ute i köket och kollar på CSI:NY säsong 2 här på datorn, och jag känner verkligen för att hämta telefonen och ringa ner till Centerspizzeria och beställa en kebabpizza med pommes på och med vitlökssås i burk, mumsigt värre! Det va skit längesedan jag åt kebabpizza och jag saknar det faktiskt,haha! konstigt nog.

Jag har skit tråkigt just nu, och jag känner nästan bara för att ''sminka av'' mig och gå och lägga mig för jag är så jäkla trött och jag mår skit dåligt. Har ni gjort något kul idag?

Nu så ska jag gå tillbax till CSI: NY och jag ska nog göra en kopp té också och bara sitta här och mysa lite, men vi ses i morgon allesammans! Byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0