Jag Vill, Jag Vill och Jag Vill!

Det märks att det är måndag för nu börjar CSI:NY, haha! Direkt efter CSI:NY så är det sängen som gäller för jag vill inte börja somna vid 2 - 3-tiden igen.

Jag sitter nu och kollar på lite olika tatueringar som jag googlat på här på datorn, jag vill verkligen tatuera mig och det har jag velat sedan jag var 9år då jag följde med min (snart) 24-åriga brorsa till tatueraren i Halmstad och kollade på när han gjorde sin fågeltatuering , han va 16år gammal när han gjorde den och jag älskar den, den sitter högt upp på hans högra arm (tror jag,haha!) och den är skitfin men själv så vill jag inte ha en armtatuering eller en fågel, själv så vill jag ha en växande blomma som går från byxlinjen och som typ växer sig upp mot magen och sen till slut hamnar på sidan, den ska inte vara för stor men inte heller för liten.

Nu så ska jag gå och lägga mig men vi ses imorgon! Och i morgon eller idag är det nu, så ska det diskuteras tatueringar med mamma (för hon är den ända som förstår sig på tatueringar och eftersom att jag måste ha mina föräldrar med mig när jag gör den så är det mamma det blir att prata om det med) men tills vi ses igen!
So Long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0