Här serveras Frittata med Bacon och Potatis

Frittata med Bacon pch Potatis är verkligen en måltid jag kommer göra flera gånger för det va så jäkla gott alltså, skitgott till och med.

Här kommer bilderna:


Så här ser den ut i boken

Skalar potatis

Potatisen färdigskalad

färdigskivad

Baconen steker

Potatisen och Baconen är blandade

Osten,äggröran,baconen och potatisen är nu blandade,nu är den färdig för ugnen

Nu är den färdig

Redo att ätas

När frittatan var färdig tyckte jag den såg skitäcklig ut men om jag säger så här, jag kommer aldrig dömma ut maten innan jag smakat den för detta va skitgott ju, nu så ska jag gå och hämta mig en bit till och sen så ska jag och mamma kolla på film.
Strax kommer receptet upp i ett eget inlägg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0