Godis och Sex and the City

Jag sitter bara här och kränger i mig det sista som finns kvar i godispåsen och sen så väntar jag ju såklart på Sex and the City men det börjar inte fören 23.00 så jag får försöka underhålla mig själv tills dess. Jag tror att jag ska kolla igenom min London bok, man kan köpa den med aftonbladet eller man får den första gratis, jag ska ha 18 av böckerna bla. Rom, Madrid, Los Angeles, Venedig, Barcelona och Paris och sen ska jag ha massa andra men har lite svårt att komma ihåg alla,haha!

Jag har vilat upp mig idag mest men jag mår fortfarande inte bra, lite bättre men inte mycket bättre, mår i princip lika dåligt som innan och det gör mig galen, jag känner mig skit febrig och jag fryser skit mycket nu även om det är skitvarmt i mitt rum så fryser jag, jag trodde att min rosa favvo tjocktröja skulle hjälpa men jag fryser fortfarande lika mycket.

Jag har en stor tvättkorg på min säng med kläder i som jag ska börja plocka upp och lägga in i garderoben tills SATC börjar så att jag har det gjort så att pappa kan få tillbax tvättkorgen till tvätten som hänger på tork nere i källaren, jag är ett freak när det kommer till kläder och tvättning, även om jag bara använt ett plagg en gång och det inte ens blivit smutsigt så slänger jag det ändå i tvätten bara för att jag inte orkar ta väck alla kläder som ligger samlade i en hög på golvet och lägga in det i garderoben igen,
Brukar någon av er också göra så  

Men för en gångsskull så är det väldigt fint i min garderob och det ligger inte så mycket kläder på golvet, det ligger bara två bar mysbyxor,två par sockar och en tröja, så jag börjar bättra på mig, nu så ska jag ta hand om kläderna och lägga in dem i garderoben och sen så ska jag slänga kläderna som ligger på golvet i tvättkorgen, vart annars? 

ni får ha en fortsatt bra kväll så ses vi imorgon för jag känner att mitt huvud och min kropp behöver vila och vara ifrån datorn just nu så ja, men vi ses och godnatt på er allesammans så ses vi imorgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0