Ghost Whisperer - Endless Love

Godmorgon Bloggen!

Jag sitter nu och ska precis sätta på det senaste avsnittet av Ghost Whisperer men först så tänkte jag komma in och skriva ett litet blogginlägg, Jag somnade till slut i natt även om klockan hann bli runt 2.30 så somnade jag i allafall och ni anar inte så härligt det har varit att faktiskt ha fått sova lite längre i natt än vad jag brukar göra, jag vaknade runt 10.00 idag men jag låg kvar i sängen för jag och mamma började babbla en massa så jag låg kvar i ungefär en halvtimme innan jag gick upp och tog på mig mina blåa Malibu Beach Club mysbyxor och mitt Vita Linne som hör till och nu sitter jag bara här.

Idag så ska jag och mamma upp på vinden och städa och rensa (eller hur stavas det?) , och jag kan inte fatta att jag säger detta men det kommer nog faktiskt bli rätt roligt att få se vad man samlat på sig genom alla år, från gosedjur till barbiedockor (som jag har typ tusen av om jag säger så) till barnvagnar och allt annat jag lekte med när jag var barn, ska bli kul och se allt igen.

Nu så ska jag gå och göra mig lite frukost och sen så ska jag kolla på GW (ghost whisperer) men vi ses senare, antagligen efter rensningen av vinden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0