Fredag

Godmorgon Bloggen!

Hur mår ni idag?
Själv så mår jag väldigt mycket bättre och solen är tillbaka nu äntligen så goodbye regnet och kom inte tillbaka inom den närmaste framtiden,haha! Idag så ska jag följa med mamma in till stan en vända och kolla i lite affärer och jag har en check på bokhandeln som jag fick från dem förra gången jag handlade hos dem som jag måste göra slut på så någon bra bok får jag minsann leta upp nu i stan.
Efter lite shopping så ska jag följa med pappa till Göteborg och hämta upp Michaels nya bil, en Cabriolet eller ''Cab'' som man brukar säga,haha! och Michael och mamma ska nog också med. Medans vi är i Göteborg så är Peter och seglar med ett par kompisar och har jätte roligt medans vi andra sitter här hemma och har 'nada to do'.

Nu så ska jag gå ut i köket och hämta mitt té och sen är det Supernatural-time men vi ses senare idag då jag också kommer visa min shopping för idag.
See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0