Film och Popcorn

Hejhej på dig eller snarare er, haha!
Jag sitter nu och kollar på Bones som går på TV3 just nu men jag har precis kollat klart på ''Mamma Mia - The Movie'', fan vad den är bra alltså!

Visst är Mamma Mia filmen bara helt underbar, eller vad tycker ni?



Jag sitter nu med en stor skål popcorn med smörsmak i min famn och finns det något bättre en trist söndagskväll än bara sätta sig med en filt över benen och en stor mysig tjocktröja och äta en massa junkfood, det finns inget bättre än det, tycker inte jag i allafall.

Nu så ska jag fortsätta att kolla på Bones men vi ses antingen i ett till inlägg senare ikväll eller så blir det imorgon.

Vi ses nog i morgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0