Eurovision Song Contest 2009

Nu börjar det ju dra ihop sig, det är inte länge kvar nu tills Malena (hoppas vi) kommer stå i Moskva på den där scenen och framföra ''La Voix'' och vi kommer sitta här hemma och hålla tummarna fär att allting ska gå bra men nu är det ju så att vi får ju inte rösta på henne så jag har skaffat två nya favoriter som jag tänker rösta på som en galning. Men innan jag berättar vilka det är så vill jag veta:

Har ni fallit för några av dem andra bidragen?
och vilket är ert favoritbidrag?

Själv så har jag fallit pladaskt för Norges Alexander Rybak med bidraget 'Faitytale', han är helt underbar och när jag hör låten så vill jag bara ställa mig upp och börja dansa, den är en riktigt härlig danslåt och den kommer helt klart komma långt i tävlingen och jag tror den har goda chanser att ta hem hela kalaset också, det är inte helt omöjligt och om inte Malena tar hem det så ska helt klart Rybak ta hem segern i ESC 2009!!




Men nog om Rybak. Rybak är inte det ända bidraget jag har fallit för och hejjar på.
Det är ju självklart att jag hejjar på vår favoritsvensk borta i Azerbajdzjan också, och jag talar ju självklart om Arash!!
Jag älskar verkligen deras bidrag 'Always' och sen så älskar jag ju honom också.



Dem här hejjar jag på i ESC 2009.

Vilka Hejjar nu ni på?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0