Eurovision Song Contest 2009 är i full gång

Halloj!
Jag hade igentligen bestämt mig för att ta helgen ledig från bloggen och bara vila ut lite men jag känner att jag behöver prata av mig lite, så nu är ESC 2009 i full gång och alla mina favoritbidrag har redan varit men jag ska inte prata om dem nu för nu vänder jag mig till Ukrainas bidrag. Jag känner att jag måste få prata om Ukrainas bidrag lite och låten sjungs av Svetlana.

Men först, vad tycker ni om henne?

Själv så tycker jag att låten är skitdålig och inte nog med det, hur kommer gladiatorerna in i det hela och inte bara det hur kommer hennes slampiga stil in i låten, hon har verkligen slagit rekord av att se slampig ut, jag menar, detta är en seriös tävling och jag skulle skämmas om jag vore henne, inte nog med att hon ser skitslampig ut, men hon beter sig som en slampa på scenen också,  hon verkar liksom inte seriös och jag tar henne definitivt inte seriöst när hon ser ut så där, jag tycker hon borde tänka om när det kommer till outfits,
 vad tycker ni?
Är jag den ända som tycker hon ser väldigt slampig ut?




Skulle bli väldigt glad över att få höra vad ni tycker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0