ESC 2009 - Semifinal

Jag sitter i sängen och kollar på Semifinalen av ESC 2009 just nu och jag måste säga att Malenas framträdande va väl bra (tycker det var bättre i globen) förutom att ljudet verkade inte funka som det skulle plus att i varje refräng när bakrunden blev vit så syntes hon ju knappt, hon liksom försvann in i bakrunden, den vita bakrunden förstörde verkligen ett annars bra framträdande, och jag måste erkänna att jag är lite orolig faktiskt tack vare att ljudet inte verkade funka som det skulle när hon sjöng eller så var det bara att hon sjöng lågt, men det tror jag ju knappast att hon gjorde, jag hoppas på det bästa i allafall!

 

Och sen måste jag ju bara nämna Andorras bidrag alltså, hon må ju vara danska och jag brukar hejja på folk som kommer från norden men jag bara säger det, usch alltså! Jag hatade låten från början till slut, och den va så himla mesig låten, förlåt men det va den faktiskt, och hon såg verkligen ut som om hon försökte se yngre ut med dem kläderna än vad hon igentligen är och det lyckades hon inte bra med för jag tyckte hon såg äldre ut.

Nu så säger jag godnatt för detta blir det sista inlägget för idag, om drygt en halvtimma så börjar ''Sex And The City''.
Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0