Denna väntan gör mig galen

Jag sitter nu och kollar på något nytt realityprogram som börjat på E! och det verkar korkat om jag ska vara ärlig, men alla program kan inte vara bra, så är det bara.
Jag sitter och blickar på klockan typ hela tiden för klockan 23:00 så börjar ju mitt älskade Sex And The City och jag hatar denna väntan på att det ska komma på tv, jag måste gå och köpa SATC-skolådan alltså för nu orkar jag inte behöva sitta uppe på kvällarna bara för att jag måste se det hela tiden, det är faktiskt rätt utmattande och sen så går det ju bara ett avsnitt också.



Jag sitter med mina älskade rosa puma mysbyxor på mig här i sängen och kollar på E! medans jag dricker glas efter glas av min Pepsi, vad kan jag säga mer än att när jag väl börjat så kan jag ej sluta,haha!

Nu så säger jag godnatt för mina fyra favorit New York vänner kommer snart upp i tv-rutan, men ni får sova så gott och så ses vi imorgon igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0