Den har snart tagit över mitt huvud

Hello allesammans därute!

Jag sitter nu och kollar på Vänner men jag ska snart ta på mig min pyamas och krypa ner i sängen för jag är helt slut, jag är trött som bara den och jag riktigt känner hur huvudvärken snart har tagit över mitt huvud. Jag mår inte bra men det beror inte på att jag inte ätit som jag ska, för idag har jag ätit som en häst typ, jag har typ inte kunnat sluta äta för jag har varit så himla hungrig, typ hela tiden. Jag tror att febern kommer sakta tillbaka och det är därför jag känner mig helt utmattad. Jag ska försöka att somna väldigt tidigt idag för min kropp behöver all sömn den kan få just nu så jag ska försöka att somna innan klockan 23.00 i allafall så jag har lite mindre än 3 timmar på mig men det är ändå mycket tid.

Ikväll så har jag och mamma kollat på ''Singing In The Rain'' med Gene Kelly, och den är lika bra varje gång jag sett den. man kan inte tröttna på den, precis som man inte kan tröttna på ''The Sound Of Music'', det är nästan en skam om man inte sett ''Singing In The Rain'' eller ''The Sound Of Music'', för det är dem två största musikalfilmerna genom tiderna typ eller i historien om ni gillar det bättre.

Jag ska gå och hämta en flaska med vatten och sen ska jag krypa ner i min härliga säng och bara försöka att ta det lugnt och vila min trötta kropp.

Jag hoppas att ni får en fortsatt bra kväll allesammans! så ses vi imorgon igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0