Dags för lite mat i magen min

Hej igen!
Jag sitter fortfarande i sängen men jag har varit uppe och jag sitter jmed kläder på och allt och sen så har jag inte täcke eller nåt på mig,haha! Sängen är min favoritplats att ha datorn på även om jag har ett bord typ bara 1 meter ifrån mig om ens det, Jag sitter och lyssnar på radion just nu och det är Mix Megapol, eftersom att rix fm har bytat kanal eller vad man ska säga så kan jag inte lyssna på den tack vare att jag har bara Mix Megapol än sålänge, men jag får be pappa att försöka leta upp Rix Fm sen men inte nu eftersom att jag är ensam hemma.

Pappa och Mamma och resten av familjen åkte precis iväg till Stranden och jag hade inte lust att följa med idag, känner inte för stranden idag, vet ni vad jag känner för? Jo det ska jag berätta, jag känner för att gå på bio, änglar och demoner vill jag se och natt på museet 2 så jag har skickat till Sabbe nu och frågat om vi kan gå på bio senare idag, men tills dess så får jag väl hitta på något annat sålänge.

Vädret är hur fint som helst idag, det är varmt som in i bomben alltså och nu är det riktigt sommarväder, man kan gå runt i en enkel klänning bara eller ett par shorts, och till och med det är för varmt att ha just nu,haha! Och själv så sitter man här i Jeans, men jag brukar aldrig bli varm eller svettas även hur varmt det än blir så brukar jag aldrig bli så varm, men det är väl för jag är kallblodad,haha! Jag är alltid sval typ.

Jag har vita jeans på mig idag och till det har jag ett svart linne och en svart/grå/vit blus och sen har jag min klocka från Macy's på mig som äntligen passar mig perfekt, jag gick in till Ur och Penn när jag var i stan igår och förkortade min klocka så att den skulle passa mig och nu gör den det, äntligen!

Nu så ska jag gå och ta mig något att äta för jag är lite hungrig i magen känner jag och det är bäst att jag äter innan jag får skit ont i magen, Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0