Billiga filmer hos Cdon.com

Jag kikade precis in på cdon.com för att se hur mycket dem filmerna jag vill ha kostar där och jag hittade massvis av bra filmer för jätte billigt så jag funderar på att fråga mamma om jag får skicka efter två filmer där ifrån som är billigare där än vad dem är om man skulle köpt dem i en vanlig affär och filmerna jag vill skicka efter är:


Darling Lili, 69kr hos cdon

Breakfast At Tiffany's, 79kr hos cdon

Sen så hittade jag två stycken till men dem får vänta, och dem filmerna va:

The Sound Of Music - (40års-) jubileumsutgåva, 179kr hos cdon.com

och


Mary Poppins (specialutgåva), 139kr hos cdon.com

men som sagt ,dem får vänta så först ut är Breakfast at Tiffany's med Audrey Hepburn och Darling Lili med Julie Andrews som också är med i The Sound Of Music och i Mary Poppins, vad kan jag säga, jag älskar Julie Andrews,haha!

Det är dem fyra filmerna jag vill ha inom närmaste framtid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0