Är man trött så är man

Halloj alla nattälskare! Själv så älskar jag natten som mest, jag är som ett nattdjur som är vaken på nätterna och sover på dagarna. Jag är fortfarande på Miami-tid och det har jag varit i nästan 2½år nu och jag har svårt för att ändra på det så det är kanske därför jag passar så bra i Miami för den tiden passar mig bättre.

Jag sitter nu i sängen men en stor gosig tröja och ett par lila shorts och kollar på någon film som heter '' The Time Machine '' som går just nu på TV3 eller är det KANAL3, whatever!

Jag ska ta på mig ett par pyamasbyxor nu och sen ett linne och sen ska jag lägga mig ner och kolla på filmen, och visst ja,jag får inte glömma att jag måste tvätta ansiktet också, har ju sminkat mig idag, gud var jobbigt!

Nu så ska jag göra mig i ordning för sängen och sen ska jag försöka att sova men vi ses!

Ps. Grattis Morfar! hans födelsedag slutade för 31 minuter sedan, (2/5, fyller han år)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0