1:a Maj är här

Nu är det maj och sommaren är snart här, det är nästan lite läskigt hur fort tiden igentligen går, det känns som om det var januari för inte så länge sedan,haha!

Jag sitter nu och ska snart sätta på Supernatural senaste avsnittet och sen så ska jag gå ut och hjälpa mamma med trädgården tror jag faktiskt, men det återstår att se om det händer,haha!

Gjorde ni något kul i går på valborg?
Själv så satt man inne och kollade på lite filmer med en stor popcornskål i knäet men Kenneth och Agneta kommer nog hit på lite mat nu i helgen om Agneta blir ledig från jobbet.

Michael kom precis in i mitt rum och stör som vanligt, jag är inte precis förvånad men han är ju så himla jobbig när han kommer in här hela tiden och stör mig i mitt arbete, haha!

Gitarren har jag dammat av idag och spelat på och det lät väl inte precis bra eftersom att den är så ostämd, jag får minsann åka in till stan och köpa den där stämningsmaskinen så att jag kan stämma gitarren själv men först måste jag ju ha pengar så det får helt enkelt vänta.

Nu så ska jag gå och ta mig ett glas päroncider och sen är det Supernatural-time som står på schemat.

Jag hoppas ni får en bra 1:a maj så ses vi ikväll i ett kvällsinlägg. kramar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0