Vitaminer är ett måste för kroppen

Halloj, jag har precis kollat klart på NCIS, skulle igentligen kollat på Tracys Hämd men jag bestämde mig för att se den i morgon i stället, jag ska hämta lite vatten och sen så ska jag svälja mina vitamintabletter, eftersom att jag inte äter fisk så får inte jag i mig dem viktiga vitaminerna som kroppen måste ha så därför äter jag vitamintabletter, och sen så försöker jag att dricka så mycket vatten som möjligt också, men det är det, när jag dricker mycket vatten så kan jag inte sluta gå på toa sen typ ,haha!!

Nu så ska jag ta mina tabletter och sen så ska jag nog krypa ner i min varma och sköna säng och kolla på någon film, men vi ses antagligen senare ikväll eller imorgonbitti. Godnatt säger jag i allafall nu om jag inte kommer in mer ikväll.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0