Victoria's Secret

Gud vad det luktar gott. Jag har precis smörjt (eller hur det stavas, ibland får jag blackouts) in nästan hela kroppen med Victoria's Secrets helt underbara body lotion, den luktar som rosor och den är helt underbar. inte nog med att den luktar gott men man känner sig så himla fräsch när man smörjt in kroppen med den, perfekt för om man har en dålig dag, haha! Den kan verkligen göra en glad med dens underbara rosdoft.  Och inte nog med det, deras läppglans är precis likadana och den ger precis samma effekt, dem luktar som godis och dem smakar exakt likadant, ja jag vet jag är konstig men det smakar precis som godis, jag brukar alltid när jag tagit på mig läppglans så brukar jag alltid dra min tunga över det så att det jämnar ut sig i färgen men den smakar ju som godis, haha!

Jag köpte en hand/Body Cream + två läppglans när jag var i Miami från Victoria's Secret och jag älskar dem, fast en sak jag inte riktigt fattar är varför dem alltid ska ha telefonnumret från kunden när man köper saker därifrån, när man står i kassan så frågar dem alltid om ens telefonnr, och det förstår jag inte riktigt varför men det har väl något med affärer att göra, konstigt!


Två såna här läppglans köpte jag fast i andra färger jag köpte en i rosa och en i vitskimrigt.


Sen så köpte jag även den här hand/body creamen (den är markerad i svart)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0